نماشویی

در حالی که تمرکز اولیه بیمارستان‌ها بر روی، بهداشتی نگه داشتن فضاهای داخلی است، اما باید به نمای بیرونی نیز توجه شود. این نکته را در نظر داشته باشید؛ اولین چیزی که بازدیدکنندگان و بیماران می‌بینند نمای بیمارستان شماست. تصوری که آنها دارند پایه و اساس آنچه را که در درون انتظار دارند را، تنظیم می‌کند.

با خوشامدگویی به بیماران و همراهانشان در بیمارستانی تمیز و استریل هم در محیط داخلی و هم خارجی، احساس امنیت بیشتری نسبت به مراقبتی که دریافت خواهند کرد، ایجاد کنید.

یک نماشویی بیمارستان به صورت حرفه ای، شامل موارد زیر است:

  • شستشوی پر فشار خارجی و شستشوی ملایم
  • نظافت پنجره ها
  • عایق رطوبتی و درزبندی
  • نظافت پارکینگ و مکان های عمومی
  • خدمات ضد عفونی

خدمات شستشوی پر فشار خارجی

اکثر بیمارستان ها دارای تعداد زیادی پنجره، و سایر تاسیساتی هستند که نمای بیرونی سازه را تشکیل می‌دهند. اغلب، مجتمع های بیمارستانی دارای چندین ساختمان هستند که همه آنها کثیف، خاکی، و پر از گرد و غبار و سایر الودگی هایی هستند که به مرور زمان جذب انها می‌شوند. متخصصان خبره نماشویی بیمارستان شستشوی پر فشار می‌توانند سطوحی از جمله:

  • نماهای ساختمان / سطوح عمودی بلند
  • سایبان‌ها
  • ناودان‌ها
  • سقف سازی
  • پنل‌های خورشیدی

خواه انباشته شدن زباله های استاندارد یا چیزهای ناخوشایندتر مانند ترک خوردن رنگ، لکه های آب یا گرافیتی مشکل ساز باشند، شستشوی تحت فشار با محلول های تخصصی می تواند آنها را از بین ببرد. به طور کلی، بیمارستان‌ها بعد از فرآیند بهداشتی بهتر به نظر می‌رسند و برای مراجعه‌کنندگان قابل اعتمادتر هستند.

سطوح بتنی بیمارستان در نماشویی ساختمان

اطمینان از ایمنی بیمار و بازدیدکنندگان واقعاً از زمانی شروع می‌شود که آنها به پارکینگ یا یک بخش سرپوشیده می‌روند. آنها معمولاً به سمت راه پله یا آسانسور حرکت می‌کنند، جایی که ناچار به لمس سطوح با بیشترین میزان می‌شوند. اگر انها ضدعفونی نشوند، افرادی که وارد بیمارستان می‌شوند می‌توانند میلیون‌ها عامل بیماری‌زا را به بیمارستان بیاورند.

در نهایت، این می‌تواند رفاه مراجعه‌کنندگان، از جمله بیمارانی که قبلاً بیمار هستند و دارای نقص ایمنی هستند، به خطر بیاندازد. یکی از بزرگترین مزایای شستشوی حرفه ای تحت فشار این است که به سرعت زباله های روی پارکینگ های سیمانی و آسفالتی، پارکینگ ها، پیاده روها را از بین می برد.

متخصصان باتجربه در نماشویی بیمارستان، حتی می‌توانند برای تمییز کردن آن مناطقی که تمیز کردن آنها دشوار است مانند چاه آسانسور، پارتیشن ها و راه پله ها راهکاری پیدا کنند. یکی از فضاهای بیمارستانی که معمولاً نادیده گرفته می‌شود، فضایی است که هیچ کس امیدوار نیست به آن نیاز داشته باشد - سکوی هلیکوپتر. در مواقع اضطراری، تکنسین ها باید در تمیز کردن کامل و در حین کار از هلی کوپترهای ورودی آگاه باشند.

خدمات نماشویی ملایم یا سافت واش

از آنجایی که شستشوی با فشار زیاد پتانسیل اسیب رساندن یا شکستن شیشه ها و شاید از بین بردن هرگونه رنگ آمیزی محل را دارد، متخصصان هنگام تمیز کردن پنجره ها از فرآیند شستشوی ملایم استفاده می‌کنند. کارشناسان نماشویی بیمارستان ابزار مناسبی برای استفاده از این فرآیند ملایم و در عین حال بسیار مؤثر دارند که پنجره‌های تجاری را تمیز، ضدعفونی می‌کند و بدون لکه می‌گذارد.

یکی دیگر از جنبه های نماشویی بیمارستان برای حفظ یک محیط تمیز، جلوگیری از نشت آب است که می‌تواند منجر به رشد قارچ‌ها مانند کپک شود، شامل آب بندی مجدد، درزبندی و ضد آب کردن است. قبل یا بعد از شستشوی بیرونی پر فشار یا تمیز کردن پنجره ها بهترین زمان برای رسیدگی به این مسائل است. با خدمات پاکسازی و ضد عفونی سبز در نماشویی بیمارستان ، مراجعه‌کنندگان را ایمن نگه دارید.

تعداد فزاینده ای از مردم نسبت به بخارات و دودهای حساسیت‌زا ناشی از مواد شیمیایی با قدرت صنعتی حساسیت شدید دارند، که مطمئناً در محیط های بیمارستانی مفید نیست. خبر خوب این است که ضدعفونی‌کننده‌ها و سورفکتانت‌های تایید شده توسط EPA و CDC وجود دارند که به طور موثری تمیز و ضدعفونی می‌کنند. این محلول‌های پاک‌کننده زیست تخریب‌پذیر و ملایم‌تر روی سطوح، محیط، حواس و سیستم تنفسی اطرافیان هستند.

با استخدام یک شرکت دارای مجوز و بیمه برای شستشوی برقی بیرونی و شستشوی ملایم پنجره ها که مطابق با استانداردهای OSHA هستند، خطرات را کاهش دهید. تکنسین های نماشویی بیمارستان با استانداردهای ایمنی ، تکنیک ها و محلول های پاک کننده زیست تخریب پذیر بسیار آموزش دیده و دارای گواهینامه هستند .

همچنین این افراد می‌دانند چه چیزی برای ساختمان شما بهتر است، و چگونه با چالش‌های ناشی از کار کنار بیایند، زیرا برای مدت طولانی آن را انجام می‌دهند.

ظاهر بیمارستان شما می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد. همچنین نمای تمیز و مرتب باعث می شود که مراجعان راحت‌تر اعتماد کنند و حس بهتری داشته باشند.